„Miłość. Lepiej na całe życie” to hasło nowej kampanii Fundacji Mamy i Taty oraz Telescope

Fundacja Mamy i Taty, która w zeszłym roku prowadziła kampanię „Rozwód? Przemyśl to” zwracającą uwagę na długoterminowe skutki rozwodu dla dzieci przygotowuje się do nowej akcji pod hasłem „Miłość. Lepiej na całe życie.” Kampanię ATL przygotowuje agencja marketingu społecznego TELESCOPE. Za działania internetowe odpowiada agencja EURA 7.

Czyżby Fundacja chciała w ten sposób wzmacniać w młodym pokoleniu Polaków wiarę w ten jak się wydaje się w dzisiejszych czasach staromodny ideał? Czy w postnowoczesnym świecie jest miejsce na pielęgnowanie trwałych związków i relacji opartych na wzajemnym oddaniu? Czy małżeństwo jako związek na całe życie ma szansę być dziś atrakcyjnym projektem dla młodych ludzi?

„Jesteśmy realistami - odpowiada Paweł Woliński Prezes Fundacji - badania, które przeprowadziła na nasze zlecenie pracownia badawcza Grupa IQS, nie pozostawiają wątpliwości. Młodzi Polacy mają z  małżeństwem na całe życie więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Obojętnie czy nam się to podoba czy nie, świat, w którym żyjemy nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania naszej rzeczywistości społecznej.”

Jednocześnie jesteśmy marzycielami, badania pokazują, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyleż samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Mimo, iż wszystko zdaje się świadczyć o tym, że to nie jest czas „małżeństw do grobowej deski” i coraz trudniej w nie wierzyć i liczyć na nie, to na szczęście nadal o nich, jako społeczeństwo, marzymy.

„Chcemy w naszej kampanii pokazać trwałe małżeństwo jako wartość. Przypomnieć naszym odbiorcom, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto dbać o związek Natchnąć nadzieją, że trwały związek nadal może być źródłem prawdziwego szczęścia. Odwołując się do aspiracyjnych postaw spróbowaliśmy pokazać trwałą miłość jako obecnie trudno dostępną ale tym bardziej cenną wartość, której nie można zastąpić niczym innym i która nie poddaje się coraz powszechniejszej mentalności konsumpcyjnej.”- mówi Malina Wieczorek, Dyrektor agencji TELESCOPE , odpowiedzialnej za strategie, kreacje i  produkcję kampanii.

W zeszłym tygodniu zakończono zdjęcia do spotu telewizyjnego, „Chcieliśmy pokazać ludzi, którzy na pierwszy rzut oka się kochają, ale w  głębi kryją obawy i wątpliwości. Tym samym zdecydowaliśmy się na realizację zdjęć w plenerze, w cudnej słonecznej pogodzie... na która czekać musieliśmy kilkanaście dni.” - dodaje Wojciech Jeżowski, reżyser z Domu Produkcyjnego Black Rabbit. W trakci zdjęć filmowych odbyła sie również sesja fotograficzna do printów, autorstwa Sunila Nair.

Przygotowywana jest strona internetowa kampanii, gdzie zaprezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.

Wsparciem kampanii będą działania PR.

Kampania startuje w lipcu.