TELESCOPE został powołany do życia w 2004 roku przez Malinę Wieczorek w ramach działań prospołecznych międzynarodowej agencji reklamowej TBWA\. Od lipca 2011 jest niezależną strukturą.

TELESCOPE zajmuje się doradztwem w zakresie marketingu społecznego, opracowywaniem strategii, tworzeniem społecznych i komercyjnych kampanii reklamowych, łaczeniem międzysektorowym podmiotów, projektami CSR, planowaniem mediów oraz pozyskiwaniem i realizacją projektów z funduszy UE.

MALINA WIECZOREK ma na swoim koncie ponad 100 kampanii reklamowych, kilkanaście nagród, m.in. Dobroczyńca Roku, Biały Kruk, Złote, Srebrne i Brązowe EFFIE, nagrodę za Kampanię Społeczną Roku, nagrody Newsweek 1%.

Media Marketing umieścił Malinę Wieczorek na liscie 100 wpływowych ludzi reklamy w kategorii surferzy.

W 2011 znalazła się w Złotej 10. Kobiet Sukcesu Mazowsza.

Współpracuje z UW, Szkołą Liderów Biznesu, jest Ekspertką Instytutu Marketingu Społecznego, jurorka Effie oraz członkinią zespołu Komisji ds. kampanii społecznych TVP.

Malina Wieczorek działa również na rynku sztuki, współpacuje z galeriami w Polsce i za granicą, jest absolwentką krakowskiej ASP.