Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać

- druga odsłona kampanii „Jestem mamy i taty” Rzecznika Praw Dziecka, autorstwa Telescope.


Ruszyła 2 odsłona kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina także, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.

„Druga odsłona kampanii jeszcze dobitniej pokazuje sytuację dzieci, znajdujących się wewnątrz konfliktku między dorosłymi. Mamy nadzieję, że opowieść o uczuciach dzieci, własnie tak drastycznie pokazana, spowoduje zmianę postaw i większa empatię wobec własnego dziecka.” – dodaje Malina Wieczorek TELESCOPE Director

Spoty będa emitowane w telewizji publicznej i komercyjnych oraz w kinach. Kampania bedzie widoczna w prasie i internecie. Autorem strategii komunikacji, kreacji, spotów reklamowych oraz printów jest agencja TELESCOPE. Produkcję spotu realizował Mojo Films a zdjęcia są autorstwa Radka Polaka.