TELESCOPE Z 3 NAGRODAMI NA KAMPANIACH SPOŁECZNYCH ROKU

19 maja w Teatrze Kamienica na uroczystej Gali wręczono nagrody i wyróżnienia 25 kampaniom z 74 zgłoszonych do konkursu. Jurorzy oceniali nie tylko kreację i estetykę, ale całokształt działań komunikacyjnych, w tym również dobór odpowiednich narzędzi i efektywność.

Tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategorii Kampanie instytucji publicznych przyznano kampanii Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty” zrealizowanej przez agencję TELESCOPE. Celem działań było pokazanie, że dziecko ma prawo do kontaktu z obojgiem rodziców. Co ciekawe, kampania miała swój oddźwięk także w wymiarze legislacyjnym – przez senatorów i Rzecznika Praw Dziecka przygotowany został projekt zmian w kodeksie rodzinnym, dzięki którym sądy miałyby możliwość, także w sytuacji konfliktu między rodzicami, pozostawiania pełni praw rodzicielskich po rozwodzie matce i ojcu.

Wyjątkiem w tej edycji konkursu było przyznanie wyróżnienia specjalnego dla III odsłony kampanii „SM – Walcz o siebie”. Wyróżnienie w kategorii Kampanie Firm i Fundacji Firm otrzymała kampania "Przygotuj się na wstrząs" dla Polfa Warszawa grupa Polpharma.

Pełna lista nagrodzonych:
http://www.kampaniespoleczne.pl/aktualnosci,7911,znamy_kampanie_spoleczne_roku_2014